Sidor

söndag 3 oktober 2010

-ekk!! Om några timmar bär det av!!!

Ja.. Nu känns det riktigt skumt.. Man har inte riktigt hunnit känna efter heller för vi har haft så fullt upp hela veckan! Fixat massor och packat å hållit på plus att man blev förkyld me masa snor å grejer på köpet så jag iallafall, (Angela) har missbrukat panodil och kört på så ja kommer nog sova fint imorgon hela dan på planet och på alla flygplatser vi ska till! (London och Miami!) Ja.. Jag kan ju strunta i å ta min medicin (som jag för övrigt har 15 burkar med mig av!:)) Då går det ju ännu lättare! -He, he.. Nä hörrni, nu MÅSTE vi verkligen sova! Vi ska upp vid 05.00! Vi Hörs!!!!

6 kommentarer:

  1. kändes lite skumt & vinka av er! hade ju just vant mej vid att ha er hemma,. hoppas ni kommer att ha d gött! ska hålla koll på er här inne,. ;) kram Lillebror/svåger,.

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart äventyr ni kommer att få! Det kommer verkligen bli något ni aldrig glömmer. Y cuando vienen de vuelta, los invitamos a servir juntos con nosotros en circuito número veintiuno!
    Que Jehová les bendiga a ustedes y les cuída durante su tiempo en Bolivia!

    Hälsningar från Malmö!

    SvaraRadera
  3. Fy, detta kommer bli så gutt för er! Känns väldigt konstigt att ni har åkt nu, en saknar er redan..! Men jag bokar in ett skypesamtal snart då ni har börjat komma till ro i ert nya land, ni har väl redan då mycket och berätta kan jag tänka mig :)

    Ha det så gött nu och lycka till, och glöm inte bort era vänner i vinterlandet uppe i norr! ;)

    SvaraRadera
  4. Wiiii:) Nästan så det känns lite pirrigt för mig oxå..hihi..åh, underbara miami...
    längtar efter det första inlägget efter ni kommit fram!
    kramar

    SvaraRadera
  5. Lycka till på er! Kommer sakna er massor men vet att ni kommer få de toppen!! :D Abrazos y besos!

    SvaraRadera
  6. aaah, va konstigt det känns att ni åkt..
    hoppas allt kommer gå bra på resan..
    håll oss uppdaterade :)) väntar m spänning!!!
    säger som vi juggar säger sretan put ;)
    (trevlig resa) kraaaam!!!

    SvaraRadera