Sidor

söndag 26 september 2010

Oj, oj, oj!!!

..Vad mycket vi har att göra!! Vet knappt vad man ska börja med!! -Ek! I helgen var vi på sammankomst i Ovesholm! Riktigt kul! Riktigt blond var man oxå när man delade ut lappar där det stod att vår blogg hette "blondesinblolivia" vaddå BLOLIVIA??!! Vad är det för land..?! Ja, ja.. Hoppas folk fattar att det var bolivia som det skulle stått och inte blolivia! Ja, man är ju inte blond för intet! Observara att det inte är seth som gjorde detta lilla misstag utan Angela.. men jag är rädd att alla redan fattat det..!
Kramar från oss!!

5 kommentarer:

  1. Hallå där blondinjos :)
    Kan avslöja att med mina geografikunskaper hade jag knappt ens reaggerat på en liten felstavning. Vem vet, kanske finns det ett litet land som heter så.

    SvaraRadera
  2. Gulligt Ante! Du har varit för länge i spansk församling!:) Men jag har nog lyckats glädja andra med min "blondhet.." ja, ja.. Det bjuder vi på! Kul du tittade in!:) Ha det gott å Hälsa gänget!!

    SvaraRadera
  3. hahahahaha blolivia hahahahah :P
    ungefär som flyttkorten hahahahaahah,
    kommer sakna er tokmkt!! :/

    ni är uppe i 101 nu braaa, det ökar :P
    kraaaam!!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Ni kanske inte hinner läsa den här kommentaren inom 3 timmar och 41 minuter men OM, så vill vi bara önska er fetemycket LYCKA TILL!!! Kramar Joel och Petra.

    SvaraRadera
  5. Va roligt det är att folk kommenterar!:) Vi som inte ens har kommit iväg! Tack för att du påminde mig om mina felstavade flyttkort viktor! Synd bara dom hann tryckas i typ 100 st först och att jag hann dela ut dom oxå innan jag (eller Seth..) upptäckte vad som var fel..-Ops! Kram på dig, och kram på er me Joel och Petra! Glöm inte vad vi pratade om!!:)

    SvaraRadera