Sidor

lördag 16 oktober 2010

Inte äta allt..

Ja, då var vi här igen!:) Var ute i tjänsten på förmiddagen! Tiden går väldigt fort här.. Seth fick 2 studier igår och höll det första idag! Det gick fint! -och jag fick 2 till i förrgår.. Ett till mig och ett till Seth så det verkar som om vi redan har minst 5 studier tillsammans! På en vecka! -Gott!!

Vad händer annars?! Ja, aldrig har jag använt så mycket handsprit och tvål! Man måste vara extremt noga med handhygienen då det både finns bakterier, amöbor, mm som man inte vill få! För då blir det magga-pilla-prutt-anfall! -Och det vill man inte ha! Var nere på stan igår och handlade frukt å sånt! En ananas kostade 1 kr och  Seth  handlade 3 kg bananer för 3 kronor! Hittade ett par Clarks-skor för 35 kr! GÖTT!!

Vi har tackat nej till lilla gulliga huset och till att hyra av vännerna som hade lägenhet här i församlingen så får se vad som händer på boende-fronten! Tanten ville ha svar igår och vännerna idag för dom vill hyra ut till andra annars.. Och vi kände att vi inte riktigt kunde bestämma oss än.
Hoppas ni har det gött allihopa!

Kram från oss!

5 kommentarer:

  1. Vad skönt det känns att ni verkar ha det så bra därnere. Vi saknar er här hemma iaf. Gillar att frukten är så billig. Då kommer jag och Ronny bli så smala när vi hälsar på. Dvs när vi vunnit en miljon på postkodmiljonären.

    SvaraRadera
  2. haha,. eller hur....vi kommer nog ner på er andra resa om d ska bli av,. jag e med i ännu en designtävling här hemma,. www.ikeagarderob.se där man kan vinna stipendier & pengar mm,. d skulle väl vara om jag spöar de andra bidragen som jag borde,. ;) kolla på sidan & rösta om ni vill,.
    annars e d jobb osv,. har sökt lite kurser efter jul, får se om jag kommer in,. kramar

    SvaraRadera
  3. hahaha, handsprit löser många problem...! me like hahahah :P
    ni ska se att det dyker upp ett ännu bättre boende som passar er perfekt, i precis rätt tid.. to mig ;)
    kraaamar

    SvaraRadera
  4. Hola amigos, mostrar su ciones blog semanal a la abuela y Ebbe. Existe un gran interés en lo que haces .. Tal vez a conseguir a la computadora? Tener una buena, el tío loco

    SvaraRadera
  5. Kära nån! Hur hinner ni (lr du Angela ;) ) blogga så mkt? :S Är helt förundrad!! Jag får alltid läsa 4 inlägg i stöten :P Haha. Men de e trevligt att läsa :) Ni verkar ha de toppen! Hälsa alla singel bröde....näääeee! Haha ja menar ju såklart hälsa alla bröder och systar ;) Kram på er!
    P.s You've got mail :)

    SvaraRadera