Sidor

onsdag 19 januari 2011

Man kan sakna saker!!!!

Har ni ibland känt att ni kan få sån "craving" efter saker.. Typ mat ni bara måste ha eller nått godis eller nått?
Jag skulle snart kunna ge vad som helst för lite riktig fetaost, en marabo schweitzernöt eller en sån där god marabo premium grej med passions-bitar i..
-Jag dör! Ni som kan köpa sånt varje dag.. Tänk lite på oss och tyck lite synd om oss.. Eller Jannes choklad tryffel-tråta på bageriet som jag kopierar hemma ibland.. Mmmm.. -Suck!
Hittade i och för sig en toblerone härom dan som mycket snabbt försvann! Fantastiskt god men alldellens för liten!

Förutom dessa "cravingar" Så är det bara fint med oss! Ska på studie snart.. Vet inte hur många som jag hinner med idag.. Det blir bara fler och fler.. Igår var jag på ett med en ung tjej på 17 år som var jätte-glad för att hon hade fått "uppenbarelse-boken"!? ( -och läst ut den!) Den hade svarat på många av hennes frågor och tagit bort många tvivel?! Vilken 17-åring rå-läser den boken?! Jag har aldrig träffat en sån ung människa med sånna frågor.. Men eftersom det är lite svårt att förklara uppenbarelse-boken på spanska så gav jag henne ungdoms-boken nu sist.. Nu hoppas jag att hon ställer lite lättare frågor nästa gång!:)

Spanskan går ju så klart framåt men jag tycker inte om verben.. Får man säga så?! Ja, jag tycker ju inte om verb på nått språk men verkligen inte på spanskan! Så man låter fortfarande som en utlänning när man pratar, men alla säger att vi blir bättre och bättre.. Men det fattas fortfarande mycket!

Det har kommit hit nya svenskar! Ett par och en singel-kille! (lillebror till mannen i paret!:))
Dom var här å käkade i måndags!
-Riktigt trevliga!

Nä, nu måste vi strax iväg!
Kramar på er alla!!!!!!!!!!!!!!

6 kommentarer:

  1. Heej Syrran!!!
    Och Seth förstås!!!
    Kul att det går så bra för er där borta!!!
    Saknar er!!!
    Du ska få choklad när du kommer hem!!! =)
    Kramis från Ängelholm

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Här kommer en liten hälsning från Joel och Petra i Laholm. Joels storayster (Sanja) som joinar Viktor till Bolivialandet om 2 veckor får ta med fler hälsningar till er. Vi hade ABSOLUT hängt på om saker o ting såg lite annorlunda ut på avdelningen:Ekonomi och Energi. Sköt om er! Kram.

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHA, ni kan vara lugna, jag ska göra allt jga kan för att få m chokladen över tullen :))

    SvaraRadera
  4. Hej på er kära vänner!
    Elin, tack för choklad-erbjudandet -Vet att det alltid finns choklad och coca cola hos er!:)
    -Megusta! Som vi säger här i Bolivia om sånt vi tycker om!

    Joel å Petra! Synd ni inte kan komma men vi är ju här nån månad till om omständigheterna ändrar sig! :) Ska bli skoj syrran kommer!

    Å viktor.. Kan jag komma in i Bolivia med 15 burkar av min medicin (som många vet vad det är..) så borde du kunna komma in med ett par choklad-kakor!:)
    När jag tänker efter så hade jag nog med mig ett par toblerone när vi kom in i Bolivia oxå.. Så det går nog fint!
    Å skulle nog sitta fint också!:)
    (Till Beachen-2011!)

    Kramar på er alla!!!!

    SvaraRadera
  5. Så underbar tjänst ni har. 17 åringar som funderar på uppenbarelseboken! Fantastiskt! Ja, snart kommer vi och hälsar! Kram Sanja (Joels syster)

    SvaraRadera
  6. Jaaaaa!!!!
    Ska bli jätteroligt!
    Du kommer nog inte ångra dig!!
    Kramar!!!

    SvaraRadera