Sidor

torsdag 18 november 2010

Lite annat..

Det finns också väldigt stora kaktusar här i Bolivia!:)

Å  här har ni oss! Man får roa sig med nått! En liten påminnelse til alla!!
 Glöm ej skicka er e-mail till oss!!!!!
Vi saknar några e-mail adresser som vi skulle kunna tänka oss att ha!:) Så känner ni på er att ni nog glömt skicka er så gör det vet ja! Och känner ni för att kommentera bloggen så är det inte helt otrevligt för oss utan väldigt trevligt! Då känns det osm om vi är lite saknade också!:)
Loz doz rubiós..

7 kommentarer:

  1. Jag har skickat min mail... /Joseph

    SvaraRadera
  2. Jo, den har vi.. Det var inte dig vi syftade på.. :) Men roligt att du läsar bloggen!
    Erkänn att du är helt fast av allt fängslande material!:) Vi väntar på din..:)

    SvaraRadera
  3. klart ni är saknade. här är ett stort tomt hål efter er...!!! tyst och tråkigt

    å ledsen jag dog lite.. men back! :D
    blommorna väntade vi på hahaha- visste de skulle dyka upp, i de mest sargade landskapen fixar angela trots allt motstånd- blommor! ;))

    SvaraRadera
  4. Jepp! Har du rätt i! :D
    Så hur går dina planer?:D
    Kramar från oss!!!

    SvaraRadera
  5. hejsan på er kära vänner.Vad härligt ni har det. Följer eran blogg med stort nöje. Spanade in dina fina fötter Angela very nice alltså .Har du gjort händerna också??? Lovisa och Liz är här och hälsar /Många kraaaaaaaaaaaaaamar:D:)

    SvaraRadera
  6. Tjenare på er i Vimmerby! Roligt att ni tittar in.. Ne.. Inte fixat händerna! Men en kompis gjorde det! 20 spänn med allt! Vill man bara ha naglarna målade med massa blommor eller annat avancerat så kostar det 3 kr nere i stan! Ganska bra!:D hoppas allt är bra med er! Hälsa alla! Be Bosse hälsa vaktisarna oxå! Dom är ju toppen!

    Kramar från oss!!

    SvaraRadera
  7. Emelie formerly known as Kryckan29 november 2010 kl. 06:11

    Jag tycker verkligen inte att Seth ska kalla mig för fluga :) o vet ni vad? nu är det kryckan no more.. från och med nu får ni kalla mig gipset. jag fick en spricka i handleden i helgen som ska opereras. härligt härligt :P gör snuskigt ont kan jag meddela... kram kram från mig ps. min mail är soderberg.emelie@hotmail.com :)

    SvaraRadera