Sidor

söndag 28 november 2010

Arriba!

Idag har vi varit upp "arriba"  och gått i tjänsten! Var uppe där förra söndagen och startade studium, både ja och Seth.. Så nu var vi tillbaka!
Det här området ligger lite högre upp på berget.. uppe på bergsluttningen. Väldigt fin utsikt!:) Idag var vi samma gäng som förra veckan!
Här är Gabby, och lille Pablo, jag och Victor!



Här har vi Pedro, Gabriel och Victor.


Micael och kusinen Laura!
Susca, Laura och Sara!
Här käkar vi "tuna"! En kaktus-frukt som är super-god.. Inte så rolig å plocka bara..  Kaktusar har ju ganska många taggar.. Det finns även taggar på själva frukten! Så bröderna som plockade dem fick lite taggar på sig men gott var det iallafall..
Lille Pablo ville också vara med och lämna lite traktater..

Här har vi hela gänget!
Kramar från oss i bergen!

4 kommentarer:

  1. vaa mysigt! jobbigt om jag kommer m 2 viktor ;))

    SvaraRadera
  2. matilda och andreas Lidén29 november 2010 kl. 14:47

    Hejhej! Kul att se hur ni har det. och att ni lägger ut så mycket bilder. Jag tänker på er ibland. det är ganska många från sverige som är iväg i andra länder nu. Typ i uganda, mexico och bolivia såklart! Jag vill också åka iväg. Jag blir ännu mer sugen nu när jag läser er blogg. Fortsätt att ha det bra där borta. ;) Kramar! /Matilda

    SvaraRadera
  3. Kommer med 2 viktor? Eller menar du att du kommer om 2 "vickor"?:)
    -Det går bra båda!

    Å Matilda! Roligt ni tittar in! Hälsa gubben vet ja!

    Kramar på er från oss!

    SvaraRadera
  4. hahaha, nää inte riktigt om 2 vickor. ;)
    tänkte mest om det blir jobbigt med en lokat viktor och en blond-viktor ;)

    SvaraRadera