Sidor

torsdag 3 februari 2011

Hej på er alla!!

Här kommer lite fler bilder från oss!!! Jag tyckte jag tog så fina bilder men sen när jag kollade på dom så såg jag att dom var lite suddiga!:S
-Dax å försöka rengöra linsen på min mobil!:)
Men jag lägger in dom ändå!
Vi har ju inte alltid med vår kamera..

Vad händer mer?! Jo.. Snart drar vi nog till Santa cruz och lyssna på zon-besöket! Vi hoppas det är en talare från USA! Hade varit gött med lite engelska!!
Och lika bra å kolla in Santa Cruz nu.. Innan det är för sent! Det kanske inte blir av annars.. Tiden har en förmåga att bara flyga iväg när man lever vardagsliv!

Vi hoppas att vi kan komma iväg senast imorgon och kanske hinna se lite av det som finns att se!
Sen är vi nog tillbaka senast på  måndag eller tisdag!
På tisdag landar ju Viktor och Sanja! Vi vet inte riktigt vilken dag som dom kommer hit men det ska bli kul iallafall!:)

Josefina, 85 bast, (ska var hjälpis i april! Jag kallar henne stålmormor!) Susca och Sara!

Seth och Mikael!

En ko i en lekpark!

En söt Seth!


Angela med sin nya inka-väska!

Fin blomma!

Hoppas vi kan få lite fina bilder från Santa Cruz som vi kan lägga in så ni kan få se!
Vi hörs!
Kramar från oss till er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar