Sidor

söndag 9 februari 2014

Fransbagge-fest!!

Hej!

Förra lördagen var det avskeds-fest 
för Virginia och Debora. 
Dom drog till Santa Cruz dagen efter
 och befinner sig i Frankrike nu..


Henry!


Vanessa rockar loss med barnen..
Som alltid är det dans på 
bolle-fester!


Red & white! 
Varför kan jag aldrig bli "black"?!


Miriam, Keila och lilla Melissa och Vicki!


Alexandra, Simiana, Filomena och German!


Vanessa, Debora, Keila, Luz!


Virginia och jag!
-Helt normala!



Maria-Jose, Laura & Virginia!


Jeanette, Paula och lilla Olivia!


Jag och dom snygga singlarna Debora och Virginia! ;-)



Laura & Rachel!


Söta!


Carmen, Dolly, Jag och Seth!



Jag och Debora.
Luïc gästspelar i bakgrunden!


Lite folclóricos och dans. 
Vicki och barnen underhöll oss!

Jättesöta!!! :-)





Denna gången fixade vi och Oskar lite lekar.. 
(Roligare för oss iallafall.. )
Så slipper man dansa heeeeela tiden!


Men givetvis blev det ju dans också..
Även om denna gången slapp dansa! :-)


Tjejerna fick var din present och ett kort från församlingen!



Ett försök att ta kort på alla som var på festen!

Kramar från oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar