Sidor

torsdag 5 september 2013

Bl.a vår terrass-utsikt!:)

Hej på er igen!

Satt och pillade lite härom kvällen.. 
Seth tyckte det såg lite överdrivet att ha framme allt på en gång!:)
-Moa, ha, ha!


Jag skulle ju bara vara lite teknisk å återställa min cp-telefon som laggade
 och inte hade mer plats till absolut någonting mer! Jag måste säga att jag lyckades.. 
Nu mår min telefon mycket bättre då den har fått rensat sitt minne.. 
Vet inte i och för sig varför jag hade min andra telefon och surfplattan framme också. 
Men det var säkert något viktigt! 

Här kommer vår utsikt!:) Helt okey faktiskt!


(Ps: Om du inte kan se filmen på din mobil el.platta så kan det bero på detta:)
Det bästa är nog och kolla på datorn!


Och här är det tvättdax på terrasen!
Vääääldigt trevligt.. 
-Eller ja, kanske för mig som slipper göra nått!
Min gentlemanna-pudding har åtagit sig det mesta av
 detta ansvaret för det är så hiskeligt tungt!

Så hans muskler växer sakta medans mina sakta förintas!




Inte det roligaste som finns men Seth är glad ändå!

Kram från oss!

2 kommentarer:

  1. Heeeej så vacker utsikt!! Ni har det bra ni:)kram verdijana

    SvaraRadera
  2. Tack kompis! Såg dig på kort idag! Du var hos Inger med Hanne!
    Så söt! Ni såg alla så glada ut!:)
    Kram på dig!

    SvaraRadera