Sidor

torsdag 29 november 2012

Svenne-fest och lantdistrikt!!

Hej igen!

Här kommer lite bilder från vår svenne-fest som vi hade i måndags, och lite bilder från när vi var i Quillaqollo och gick i tjänsten!:)


Här har vi Anette från Stockholm som vet hur man ska se ut på kort!
-He, he!!:)


Lite mer av "Svenne-gänget"!


På var tillbaka från festen så var vi 7 i bilen plus chauffören!


Alex å Wille fick sitta i bagaget!!:)


Litye utsikt från gästrummet som vi sover i nu tidigt en morgon!:)


Här är vi i Quillaqollo och går i tjänsten på landet!
Jag fick gå med 2 små tjejer, Abigail och Sarai..
Här är Sarai med en jätte-söt vovve-bebis som vi hittade vid ett av husen!:)


Maggan och Pauline!


Coca-cola-pausen verkar finnas överallt!:)


Alex å Pauline bjöd på lunch hemma hos sig efter tjänsten!
Här är en glad Seth!


Alex, Pauline, Wille å jag..


Pauline visade för chockade svär-föräldrarna hur dom har bakat och lagat mat i nästan 2 år.. 
Nu har dom köpt en ny fin spis, men så här såg deras gamla ut!:)
Det gäller att inte vara kräsen här!:)

Jag och Maggan var på fotvård i onsdags!
Jag är ju inte så van vid detta men jag förstod att det vi gjorde 
kostade mellan 400-500 kr i Sverige..
Här kostade det 25 kr..
Och så här fina blev vi:


Det var allt från oss just nu!
Nu är det snarke-dax!
Vi hörs vänner och släktingar!
Kramar på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar