Sidor

lördag 28 maj 2011

Avslutningsfest för oss!

Vad gulliga dom var.. Dom hade fixat en fest för oss innan vi drog hem, med uppträdande (inhemsk dans) och mat å grejer! -Och presenter också! :)





Seth & Carlos!

Tappra försök att lära oss dansa gjordes!

Seth som dansar med lilla pionjärsystern Louisa
viftandes bakom Madeleine från USA!

Presenter fick vi också!:) -Gulligt!
Alla ville vara med på kort med oss också!

Daniel, Seth, jag, Paulina Och Nancy!


Här är vi svenskar som var på festen
 med krets-paret som gärna ville ha ett svenne-fotto!:)


Sara med lilla Rachel





Full fart med diverse danser!
Här har vi Mirna och Daniel bl.a som dansar nån apa-sång?!

Alla vill vara med!
Stora och små!


Söta Sara och Laura ville hyra Chola-kläder för kvällen och
frågade om jag också ville vara Chola!:)
Självklart ville jag det!
 En frisör i församlingen gjorde dom speciella flätorna på oss..
Jag hade ju dock inte så mycket hår att arbeta med..

Här är min mycket smala flätor..

Jämför med hur det ska se ut..:
"Orginalet!"

Här dansas det inhemska danser! Bla med Sheila och Christian!
Jätte-duktiga och fina!:)


Vi blev också upptvingade och skulle "prova på"!
..Dom fick iallafall skratta!



Cholita-foto!


Det såg inte klokt ut men vi och framför allt dom fick ju skratta ordentligt!:)

Seth, Pedro, Luz och jag!




Annan dans med mycket fina kläder!




Jag och Pauline och Pedro och Luz lilla..

Jag och Luz och hennes lilla!
Jag och Seth i vår fina fest-lokal!

Tack alla underbara vänner i Bolivia och Aranjuez församling!:)
We love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar