Sidor

fredag 15 april 2011

Marsvin, blommor och Vovve-bebisar!

Är det någon som är sugen på å käka marsvin?
Ja, då kan man tydligen göra det här också!
Finns både med ost, i en rulle om du föedrar det eller i soppa(?)
Eller varför inte bara i en vacker sallad..?!
Jag och Seth hoppade över..

Massor av fina blommor överallt.. Speciellt nu efter regn-perioden som var i februari!


En Seth-pussen under ett träd!



Josefina, 85 år och Vicky! Båda hjälpisar denna månaden!:)
Josefina kallar jag "super-abuela"! Jätte-cool tant!:?

Viktor är också hjälpis denna månaden trots att han jobbar till 18.30 varje dag och lördagar till kl 14.00! Inga problem tycker han!

Så här kan det se ut i souvenir-ståndena! Väldigt trevligt tycker Angela!:)
Inga önskemål?


 



Och givetvis så träffar man massor av mega-söta vovve-bebisar ute i tjänsten! Den här till vänster med blåa ögon hade jag nog på riktigt knyckt med mig hem om det skulle vara så att vi skulle varit kvar i Bolivia!
-Så sööööt! :)
Men man kan iallafall klappa dom massor!
Så när dom träffar mig så får dom iallafall lite kärlek och jag får lite dreggel, gnag-märken och massa små smutsiga små söta tassar på mina oftast innan rena kläder...
Men vad gör man inte för en liten vovve-bebis-puss!!

Kramar på er från oss!

3 kommentarer:

  1. Carolina (Roslund) Josefsson18 april 2011 kl. 16:09

    Åh nej, det ser ut precis som Eddie, marsvinet jag hade när jag bodde hemma. Snälla, ät inte det... Ha det så gott och ta hand om er! Ser ut som om ni har det riktigt bra! Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Marsvin, nej tack.. tänker nog på CandySandy då. Men, du Angela har som ung ätit alligator. Minns du?..

    SvaraRadera
  3. Jag hade ätt käkat marsvin! fan va coolt! men kan d va mycke kött? hmm,.aja,.,. fina blommor! :D

    SvaraRadera